Kusin

snart så kommer min kära kusin hem till mig på besök för hon ha nämligen luch rast, i väntn på henne så sitter jag och planera min framtid och ja är verkligen sugen på detta alltså.... ska föresten hem till min kusin ikväll en lien runda på kalas för att hennes pappa fyller år:) min bror ringde mig precis han gör mig alltid lika glad, han hade även lite roliga och bra nyheter. ska föresten på frosts modevisning av deras nya collektion på lördag nästa vecka då ja befinner mig i norge. Ska åka dit och hälsa på min bror med pappa Violetta och min syster ska bli kul, tyvär ska dock inte Andreas med:/. Så att på torsdag åker ja till malmö hem till pappa och fredag så flyger vi till norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0