Lunch-fika

Hejsan. Idag har det varit en fullspäckad dag även om jag bara jobbade 6-10. direkt när jag kom hem sen så träffade jag ida och då va vi ute och gick i en timme. Sen va det bara hem och ta han om tvätten, springa upp och ner för trapperna tar kol på än. Sen strax efter 2 så träffade jag ida igen för att att äta lucnh och fika lite, fick bli en kalkon sallad, chokladboll och kaffe. Snabbt hem sen och fixa klart med tvätten för halv 5 började så ida häntade mig vid 10 över. Sen hem och äta kyckling o ris som andreas hade fixat:) Efter maten va det massa disk och åter igen vika tvätt som väntade. Nu ligger jag i soffan för att vila lite medans andreas ligger inne i sängen och snarkar:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0