AJAJAJ......


Fy vad ont jag har alltså känner mig skit grinig men det är hellt sjukt vad  ont det gör efter att jag tagit bort en leverfläck. Så här ont gjorde det inte förra gången fast då tog jag iförsig bort et blodkärlsnystan. Trodde ju typ att det va samma sak? plus att det ha blodat jätte mycket könns helt konstigt så måste typ rings dit i morgon köns det som. Trött som bara den är ja med så att det är sovdags för mig nu snart känner jag.

Börjar öven bli lite nervös över ¨år Magaluf resa med tanke på vulkane som inte vill sluta ha utbrott typ:s.Så håller tummarna att allt ska sätta igång nu snart så att vi verkligen kommer iväg nu när man bokat. Är inre alltt för kul om vi går miste om dom pengarna nu.



Tycker faktiskt lite synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0