FREDAG MED TJEJERNA

Vilken kväll igår brudar helt underbart är det att få vara med er alltså. Efter en mysig dag så bar det av till Linda vid 7 tiden där vi skulle dricka lite vin och snscka skit. Sen kom Maria, Josse och bark med och livade utt stämmingen så att en lung kväll slutade inte som planerat lycka:D.
Det tråkiga va bara att alla ballade ur när vi skulle gå åt utom jag och Linda så att vi fick gå ut och dansa av oss själva och KUL va det. Eller vad säger du Linda?
kvällen bjöd på mycket skratt, ut spilda vin glas, dans och massa mer som vi även kommer kör på ikvälll efter att alla kommit hem från sina påsk middagar med familjen.

Nu är det bara 50 minuter kvar på jobbet så nu ska jag städa lite innan jag åker och hämtar upp mitt fnask.
Ha en fin lördag i detta underbara väder.














Kommentarer
Postat av: Den bästa Josefin Petersson.

Gullet snygga ni är. Nästa lugna kväll måste jag vara med. :P haha. Å då menar jag lugna. Ni är galna.

2010-04-03 @ 13:42:35
Postat av: Linda Frugan Söderquist

Det var sjuuuukt roligt!!! =) Men jag lovar att vi kommer ha lika kul alla de andra 1000 gångerna =) Så josefin, du är så välkommen =) ps. Man får inte ha några hämningar =P

2010-04-14 @ 21:43:29
URL: http://soderquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0