Göteborg!

Hejsan!!
Igår så blev det packning och planering inför helgen för att just nu så sitter jag på tåget till Göteborg för att hälsa på tjejerna som är ganska ny uppflyttade dit och även för att fira Hanna sundqvist som fyller 23 år idag:D.
Så ett stort grattis till dig gumman!

Idag så var det sista dagen på min praktik och jag saknar alla där så himla mycket redan, det va verkligen sjukt tråkigt att säga hejdå till alla idag. Dessa två veckorna har verkligen bara sprungit ivag, jag villl ju bara tilbaks dit. Så va dom ju så söta idag med och gav mig presenter och allt och jag bjöd på kladdkaka. Nästa vecka ska jag även hälsa på dem alla igen så att nu hoppas jag att tiden går fort tills dess. Är det något fel på mig som älskar att avra där:P längtar tills man är färdig pluggan nu så att man kan börja jobba med detta på heltid.

Nu ska ja äta lite sallad så att tiden går lite fortare, för att det gör de ju när man inte är hungrig puaa och kram



Bilder från hur jag såg ut igår, min packning och mitt nya linne som jag köpte förra veckan.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag visste inte att Hanna var lika gammal som mig ;) haha.. Hoppas ni hade kul i Götet!!

2010-04-27 @ 18:21:24
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0