IKEA

Godmorgon på er allihopa,
just nu sitter jag i bilen påväg till ikea med mamma och mormor för att shoppaloss:D. Igår kväll så hade jag mys kväll med Linda och Hanna, och snacka om att dte va underbart att få träffa Hannis igen man insåg verkligen vad man saknat henne nu när hon flyttat:(. Men gumman vet du? snart så ses vi igen för jag och Linda kommer snart och hälsar på er alla underbart:D.
Nu är vi snart framme i kalmar så att du ska jag förbereda mig inför shopping:D. Puss och kram



Jag i bilen på väg till IKEA efter en stressig morgon:).


Kommentarer
Postat av: Hanna

Helt underbart att träffa dig också baby :). Saknar dig redan & det ska bli så jäkla underbart när ni kommer! PUSS!

2010-04-06 @ 17:33:24
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: julia

tack detsamma gumman, Du är guld värd. Alltid lika kul är det att träffa dig men snart ses vi igen gumman min pussss

2010-04-06 @ 18:31:57
URL: http://spangis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0