Jobb helg

Då var denna helgen slut och jag har jobbat mig igen hela helgen på rusta tillsammans med Lottis. Min lördag kväll blev en lung mys kväll plus att jag fick vara chafför åt mamma och Lasse som var på middag. Sen idag efter jobbet så åkte mamma och jag ut och tömde min älskade fiat:(,ser inte så lujst ut för min älskling känns det som. För att komma på andra tanka så åkte vi vidare till friskis och körde ett medelpass, men jag va inte nöjd så jag tvingade med mig mamma ner till saltö strand för att köra lite intervaller. Så nu kan både mamma och jag känna oss lite duktiga faktikst.

I morgon så börjar min praktik som jag ska hålla på med nu i två veckor och jag börjar faktikst bli lite små nervös. Träffade dock min handledare en snabbis i torsdag och hon verkade jätte trevlig så att jag tror att det kommer bli jätte bra. På avdelningen så är det tydligen bara ettåringar och tvååringar så att det kommer bli full fart dessa två veckor. Nu får jga väl förbereda inför morgondagen så god natt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0