Kalas för mormor

Då va man hemma igen från kalas firandet hos mormor, det blev tyvär inte så mycket kort eftersom att min släkt inte tycker om att vara med på kort när det är jag som ska fota, men här är lite av vad jag fick med på bild. Kroppkakorna va lika goda som alltid och man är självklart hur mätt som helst nu. Va kul att träffa alla igen har ju inte sätts på ett tag känns det som tyvär.
Imorgon ska jag ta bort mina styngn på rygg med är lite små nervös men det ska nog gå bra:P, ska ju fördriva tiden på jobbet hela dagen i morogn innan det är dags för det.

Bilderna längst ner är från i onsdags då vär josse lagade mat till oss och när vi sedan gick till harrys för att ta en öl och snacka av oss lite. Martin min halv bror kom även förbi på en öl han med va himla kul eftersom man ses så sällan.
god natt alla vänner


Här likker kasper och myser i soffan efter all mat.

Lasse njuter av maten.

Mormor bakar kroppkakor.

Sandra på harrys

Linda på harrys

MUMMA:D

Onsdags kvällen började hos tim och josse där dessa latmaskarna hängde.

Josse redo för att ut och ta en öl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0