KAOS

Man kan inte kalla denna dagen något anant än kaos faktikst. Det hela började med att det helt plötsligt skulle bli jordbävning så att jvi inte kan flyga till Norge så att hela vår helg blir förstör. Dagen fortsätter med att det varit mycket idag på förskolan med mycket skriv och ner bajsade barn:P. När ja kommer hem är jag både trött och irriterad över resan så att jag helt glömmer bort min tid på fotvården.  Så vad gör ja inte då om inte tröst äter glass ett helt bj paket det är ILLA av mig faktiskt.
Så nu får jag lungna ner kvällen med lite mys istället så att jag kan vara pigg i morgon på praktiken för att sen är det ju helg:D.

OCH I MORGON KOMMER MIN BIL!!!!!!!!!!!!!!!



Dagen har varit lika kaosig som denna dagen när jag fastnade med mammas bil.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0