Ledig dag.

Vilken slappis dag jag har haft idag alltså, pluggat i typ 3 timmar sen nu så sitter jag och kollar på tv och laddar för at snart ska jag ut och springa en runda. Måste faktikst ekränna att man längtar tillbaks till Göteborg lite, hade verkligen hur kul som helst med brudarna. Idag fyller världens bästa mormor år:D ETT STORT GRATTIS TILL HENNE!!!
Så att när sofia slutar på sin praktik idag så ska jag hämta upp henne och då bär det av till Nättraby (gredeby) för att ha kalas för mormor. Idag ska hon bjuda på kroppkakor MUMMS:D. 
Idag kom Lasse hem med den nya båten med så snart kankse man kan sjösätta både den stora och den lilla båten så att man kan åka ut och mysa på sjön. I år kanske jag till och med ska få lära mig att köra den lilla så att man kanske kan åka ut på en liten båt tur själv. 
Nu är det ombytte för träning.... Puss och kram  


Kommentarer
Postat av: Hanna

& göteborg saknar dig, om inte annat... JAG! Jag älskar dig!

2010-04-29 @ 16:46:12
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0