Lördag

Jag blir så himla trött på att min mobil ska vara på lagning eftersom jag knappt kan lägga upp några bilder längre. Har ju mammas galma mobil utan någon överföringssladd så i lördags fick ja låna deras camera istället för min camera laddare har fått fötter. Tror faktikst att jag ha någon slags av otur över mig eftersom att allt som är mitt bara försvinner eller går sönder, det  är verkligen hopplöst.
Lördagen denna helgen bestod av ett mysig besök uppe i tving så att jag kunde leka av mig med Elias lite innan jag skulle hem till Linda där vi skulle äta mat och dricka vin:). Sen vid 10 så kom sandra in till stan och då gick vi till Harrys fär vi sedan hängde resten utav kvällen. Tack brudar för en toppen kväll<3.

I söndags så hängde jag och Linda på stumholmen med våra mammor och kollade på när folk vann miloner "kul":P. Varför vinner man själv aldrig något lixom?


Linda hemma hos henne innan vi gick till Harrys

Ingen aning om vad jag gör faktikst

Vi hittade Issa på Harrys

Brudarna precis när vi hade kommit till Harrys

Linda och jag i väntan på sandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0