Min helg i Göteborg

Vilken helg alltså....Jag lovar att det är den bästa och sjukaste helgen på länge så tack för allt tjejer och framför allt dig Hanna som bjöd upp mig. Fredagen började med att man fick sätta igång och göra sig iordning direkt när jag kom fram eftersom att Hanna fyllde år och vi skulle fira henne. Så fsten satte igång nästan direkt och höll på till 6.30 då vi gick och la oss för att sedan vakna 12.00. Då låg vi alla i sängen och mös och pratade igen går dagen och då fick vi oss många skratt kan jag lova. Sedan så kom vi på att systemet stängde om 45 minuter så det va bara att kasta på sig kläder för att ta spårvagnen in till stan. Efter det så va det dags för frukost på burger kuing innan vi åkte hem och la oss på soffan och slappade till sunes sommar. Efter sune så var klockan så mycket så det var bara att sätta igång med att duscha och göra sig iordning för min sista kväll i götet. Vi var klara och stack till förfesten runt halv 11 som Johan från gullabo stod för med sina vänner i Göteborg. Denna kvällen slutade med att vi gick och la oss ungefär samma tid som dagen innan sen så skulle jag upp vid 10 för att åka med Hannas mamma från Götet. SÅ att nu kan jag lova att man är lagom sliten, jag har typ sovit hela dagen så nu ska jag allt ut på en spring runda så att man kan känna sig lite duktig.

Här nere ser ni lite olika bilder av helgen tillsammans med tjejerna!
Tack tjejer tro inte att ni slipper mig för snart kommer jag nog på besök igen:D.


Hanna

Hanna och Lisen

Hanna

Josse

Lisen

Jag

Jag

Bakis mys

Bakis mys

Amanda och jag

Födelsedagsbarnet

Josse och Malin

Lisen och johanna

Malin och Amanda

Födelsedagsbarnet och Josse


Kommentarer
Postat av: Josse

Haha härliga bilder, och du är lätt välkommen upp igen ;)

2010-04-26 @ 19:09:46
URL: http://josefineolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0