Min pärla

Lycka lycka lycka, då var min pärla äntigen beställd och påväg hem till mig det kan inte bli mycket bättre än såhär alltså är sjukt nöjd och längtar så efter att få provköra henne:D.

Praktik dagen har gott så sjukt fort idag alltså även om ja slutade kvart i 6 så har timmarna bara sprungit iväg. Det måste ju bara vara ett bra tecken på att detta yrket känns såååå rätt för mig??. Har aldrig tidigare längtat så efter att få gå till jobbet som jag gör nu. Längtar så sjukt mycket nu efter att vara fördig utbildad så att jag bara kan sätta igång och jobba. Jag vet det låter kanske lite sjukt men gud det är underbart.

snart är det torsdag med så imorgon blir det att packa resväskan inför norde resan. Ni ska jag njuta av denna dagen med lite mat. kram på er alla.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin bil gumman :). Men den ser ganska dyr ut? Present eller ska du köpa den själv? :)

2010-04-13 @ 22:18:06
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: Julia

haha ja tänk om det ändå vore så bra att det va en present:D. Ja ska faktikst köpa själv hjärtat.

2010-04-14 @ 20:02:34
URL: http://spangis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0