Norge

I morgon gäller det, då går flyger till Bergen för mig Josse och Andre som ska hälsa på Helene,Emil och Arne. Denna helgen har vi verkligen sätt fram emot allihopa och nu är det änrligen dags för oss. Jag börjar dock få lite resefeber men jag hoppas det går över  i morgon. Jag hatra verkligen landningen och när man lyfter med planet och speciellt när man är uppe i luften så kort tid, så att jag hoppas att det är en duktig pilot vi har imorgon.
Kl 16 i morgon så hämtar jag upp Josse och Andre på torget och då ska jag köra oss till Staffanstorp där pappas företag ligger. Efter det så kör pappa oss över till kastrup där vi sedan då ska ta flyget, fördelen med att pappa kör över oss är att han har gratis brokörning eller vad man kallar det till Danmark. Så att efter praktiken i morgon så blir det full fart som gäller så att vi kommer iväg i tid i morgon.
Godnatt
.

Föredetta partypinglan Josefinz<3

Andre som glassar i solen

Jag tillsammans med min bror för 2 år sedan.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha det jätte bra gumman :). Ta hand om dig & kom levande hem! Saknar dig massvis! LOVE!

2010-04-15 @ 00:22:22
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: julia

Tack hjärtat, det lovar jag saknar dig med så att jag hoppas verkligen attt tiden går fort nu tills vi ses. LOVE LOVE LOVE

2010-04-15 @ 06:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0