Ny bil....

Gud alltså nu börjar mitt humör bli på topp igen som ha varit lite halv bra den senaste tiden. Praktiken funkar som den ska, om 2 dagar åker vi till Norge och framför allt så ska jag beställa en ny bil idag:D. Hur underbart som helst alltså, Lasse va ute och visade mig modellen i morse och även färgen han trodde jag skulle gilla och det är den ni ser på bilden här nere. Dock så vet jag inte än om dom ute på ford lyckas få tag på denna fägen men jag hoppas verkligen att gå går för att hur fin är den inte?
Har några andra allternativ på färg som jag med kan tänka mig, men tyvär så gillar jag dom inte lika mycket som denna. Men det är bara till att vänta och se vad dom säger idag. Men vid lunchtid idag så är förhoppningsvis denna bilen beställd och på väg hem till mig:).
Dags för praktik nu och det ser ut att bli en bra dag för solenskiner och jag är på strålande humör.Kram


Ford fiesta


Kommentarer
Postat av: Issa

NICE!!!!

2010-04-14 @ 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0