Stan med hjärtat

Fy fy fy vad dålig jag har varit på att uppdatera här på senaste tiden alltså, det ska det bli ändring på nu. Det tråkiga är bara att min mobil är på lagning och min camera är slut på batterier och jar hittar verken överförnings sladden eller camera laddaren.Lite deppigt alltså, f´ör att jag har ju tagit en massa fina och mysiga sommar bilder ´som jag hade tänkt lägga upp och visa för er.

Idag har jag i alla fall varit på stan med Josse vilket verkligen va efterlängtat och nu är det bara en vecka kvar tills vi drar till NORGE! Både jossan och jag va helt galna och shoppade loss idag alltså. Tyvär kan jag ju inte visa nå´gra bilder på det men ja ska föröska styra upp detta så fort jag kan alltså. TACKTACKTACK gumman för en sjukt underbar dag tillsammasn med dig<3




En bild på mig och Josse från i sommras.



Jag är både trött och arg på att min mobil är sönder, kan inte lägga över bilder, allt bara försvinner, jag måste plugga halva natten så mitt arbete blir lart m.m....

Men det bästa av allt är ju ändå att det har varit en underbar dag med solsken och glada människor, VI VILL HA MERA SOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0