Underbart

Vilken underbar dag det blev till slut trots all alltså. Vädret va verkligen jätte dåligt i morse när vi åkte till skolan men sen när vi slutade skolan så sken solen som bara den, vilken lycka alltså:). När jag kom hem efter skolan så åkte jag hem till josefin som bjöd på underbart sällskap och vindruvor i solen på balkongen. Det var verkligen knaon mysigt att få sitta där i solen och bara snacka en massa skvaller och njuta i solen, ett stort tack gumman<3.

Nu har jag precis fått äta min älskade räksallad och drukit en koppkaffe så nu är jag på änu bättre humör. Så nu blir det tv mys sen i morgon bitti ska jag hem på mys frukost hemma hos min andra Josefine så att vi hoppas på fin väfer i morgon med. Kram på er.



Älskade Josefin och jag njuter i solen<3.



Jag i solen på Josefin och andres balkong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0