Då va det dag två av fyra på kal...

img_0662 (MMS)

Då va det dag två av fyra på kallis och kräftskivan börjar nära sig allt mer och mer;). Andreas och jag får någ skriva en lista på allt som ska göras och förberedas så att vi inte glömmer något skulle ju vara så typiskt oss. Storhandlade massa tilm festen idag och jag tror faktiskt att jag lyckades få med mig allt på listen.                         Ikväll ska vi sätta upp vårt nya barbord och lite så det ser fint ut när alla kommer, för nu ser vi typ ny inflyttade ut:p.                                                      Idag va andre och Josse på besök med älskade lilla Haley, idag va hon hur söt son helst såg ut dom grodanboll i sin Björn dräkt som jag kan slänga upp en bild på sen.                                        Ni kan aldrig gissa vad Josse har fått med mig att börja på..... Orientering haha vad tror ni om det? Tjejer med dålig lokalsinne i skogen det kan ju inte bli bättre:) så näste vecka kör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0