Dåligt nät



Nätet ha varit jätte konstigt sen i söndags, men kan verken ringa eller koppla upp sig på nätet via telenor så att därför ha jag inte kunna uppdatera bloggen på länge. Men så får nätet är på G igen så ska jag sälnga upp bilderna från kräftskivan och allt. Kan ju iförsig lägga in bilderna på andreas dator men jag är för lat för det just nu så att ni får nöja er med dessa gamla bilder på mig och Andreas så länge:)

Tänk vad tiden gått fort, det är över 4 år sedan vi började träffas ni helt sjukt och allt vi gjort och gått igenom tillsammans. Men jag är så himla glad över att jag har dig Andreas och du vet hur mycket jag älskar dig!

Nu är det hopp i duschen dags för mig så jag hinner bli redo till jobbet!











Kommentarer
Postat av: Carro

Ni är så fina ihop!!:) ta hand om varandra bara! Puss

2010-08-25 @ 18:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0