Smyckes tokig!


Jag har verkligen blivit helt smyckes tokig nu på senaste tiden vilket inte alls är likt mig. Visst jag har alltid gillat smycket och andvänt en massa fast mest till fest, men nu mera använder jag det precis lika mycket till vardags och framförallt RINGAR.
RINGAR RINGAR RINGAR, stora som små, mönstrade, rärgade, glittriga ja allt!
smycken kan verkligen piffa upp vilken outfit som helst, det är bara till att slänga på sig en massa, testa och leka sig fram efter smak.



Idag så beställde jag dessa godbitarna från http://stylebytyra.se/ där det finns hur mycket snygga smycken som helst, framförallt ringar. Tyvär så har jag redan hittat änu flera som jag är sugen på att beställa men det får jag vänta med lite så jag hinner få hem dom andra som redan är på väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0