Bäste Lasse:D

gud är så himla mätt nu alltså, blev ingen chokladfondy va visst i morgon vi skulle ha det haha vilken koll jag har alltså:D.Lyckades få ett par bäste bilder på Lasse när han donade med nintendo wii som han köpte igår som ni kan se här nedanför.
Har ringt in och röstat på Elin och Willy som jag hejar på, ja menar vad bore lets dance utan en snygg blondin eller ej rund liten gubbe?.

Sen undarar jag om det är någon som har koll på när snön ska försvinna för ja börjar bli riktigt trött ¨på den nu alltså. Jag vill börja använda mina vår klädere/skor som ja inte kan ha nu för att det är för kalt, kunna gå runt i mina klacka skor utan att vara rätdd att jag ska bryta benen, kunna ha på mig en lite mer tunnare jacka så man slipper känna sig som en köttbulle med allt man måste ha på sig under jackan för att inte frys. Sen är det ju livsfarligt att köra bil med, tänk på oss som plugg pendlar? vi behöver rena fina vägar med fint väder och när kommer  det...? 


   Lasse ser om det kommer något ljud ur hand kontrollerna:S.
 
Det är ju kul att han vill bjuda på sig själv i alla fall eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0