Fredag

Gud vad dålig jag har varit på att uppdatera nu alltså, men jag har ´haft mycket att stå i:). I fredags så va det äntligen en ledig dag från skolan, blev dock ingen sovmorgon för mig men det får jag skylla mig själv för. Vid 12 tiden åkte jag in till stan för att träffa Linda och Eve som bakade bullar, grymt goda men tyvär så pratade vi för mycket så att en hel plåt blev helt kol svarta:P. Linda och jag gick sedan ut på stan för att luncha och givetvis hamnade vi på det stället som vi sa att du absolut inte skulle gå till men det va bara för att vi åt lunch vid 3 då när de flesta hade stängt. Efter shopping och lunch så bar det iväg till träningen innan jag åkte hem till Josefine på ett glas vin.


Josefins och Andres tjocka katt, som på något konstigt sätt ser  smal ut på denna bilden.

Min dröm prins och blivande man.

Då va jag redo för en mys kväll med josse<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0