fredagsmys

Igår tillbringade jag kvällen tillsammans med Elin Ida och Anna med gos mat och lite gott vin på det.
Anna stackarn av genom förkyld så hon fick ta det lungt medans vi andra va ute och svirade, kvällen avslutades
med en god bagge på caspen, det är ju bara för gott. Så ett stort tack tjejer för igår hade jätte trevligt tillsammans med er.

Nu är det typ bara 2 timmar kvar tills ida åker iväg ovh lämnar mig i vecka:( för att åka skidor tillsammans
med kalle och familj, tror dom kommer få jätte mysigt för uppe men mindre kul för mig som kommer ha
en Ida fri vecka:S. Ska ju dock ha tenta på onsdga så att vi får hoppas på att jag håller mig sysselsatt
i veckan så att tiden går fort för mig. Längtar ju dock inte till nästa helg för då är det jobb jobb jobb hela
helgen men pengar behövs ju.

Snart slutar ja på jobbet med sköööönt!!!! Då ska de tränas så amn blir lite pigg och kan ladda inför
kvällen som ja hoppas blir trevlig.

Är det någon mer än jag som längtar till sommaren nu elelr:S snälla akn inte snön försvinna nu bara för att den är faktikst bara i vägen just nu. man blir insnöad och fastnar med bilen överallt hur kul är det lixom . Sen tänk på oss som pendlar typ varje dag vi behöver faktikst fina vägar och bra väder när vi kör.

Så snälla sommaren skynda skynda på nu!!!!!


Ida och Elina fina som vanligt.
 
Hur skönt ser inte detta ut då?
Ida och jag i sommras när vi va i grekland, man längtar ju inte alls tillbaks eller så:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0