Full fart

Igår va det full fart hela dagn alltså inte en lung stund:P, dagen började med att man vaknade upp helt sliten men på ett bra sätt. Sedan så bar det av till skolan med brudarna för att ha information om specialicering och gestaltnings arbetet som vi ska arbeta med nu i 2 veckor. Gestaltnings arbetet ser jag fraktiskt fram emot för jag hamnade med en kanon grupp som består av Pecka, Josefine, Lisette, Jennie och Mats. Sen så kom ju vi på världens ide om vad vårt arbete ska handla om så att detta kommer nog bli riktgit bra tror ja:D. Nog om det.... efter skolan så stack jag och jossan ut till skopunkten och kollade sko, josse hittade ett par så grymt snygg sko som hon snart får inviga. Sedan bar det av till Willys för att josse skulle handla mat hem till henne och Tim. När jag sedan kom in till stan så träffade jag Maria, elias, neo, Nettan och Andreas och vi gick en lite runda på stan. Sedan va det dags för klädparty och då va det dags för Julia att vara lek tant, och det blev en himla massa bus och spring med min favorit kille. Det är sjukt vad tidne går fort och vad han lär sig och växer man hinner lixom knappt med i svängarna:S får se till att träffa min prins oftare.
Av en ren slump sen så träffade jag på Evelina och Linda som skulle fika med Eves mamma syster och bror så jag va ju inte feg att följa med på en fika til haha. Himla kul va det att träffa alla för det va ju inte direkt igår vi sågs.
Sedan va det bara hem och byta om till myskläder för att åka hem till Josefin nr 2 :P för att mysa, prata skit, och äta fruktsallad<3. Va himla mysigt vi bara låg på soffan och pratade, pratade och pratade till jossan berömda fruktsallad som jag hoppas jag snart får smaka på igen:D. Tack för en fin prat stund hjärtat.

Hoppas även att min lilla Ida snart kommer hem från Idre så att jag kan få träffa henne. Det är rätt roligt så att man saknar folk mera bara för att man vet att dom är i väg och att man inte kan ses:s. Puss till dig gumman.




Världens bästa josefin som gör en av de godaste fruktsalladerna som finns<3



Jag och min babe på halloween, josefin som ko och jag som mimmi mus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0