Full fart

Vilken dag det har varit idag alltså, jag gick upp kl 5 och ålte till skolan kl 6 idag på morgonen och kom inte hem föräns nästan halv nio så att nu är man lite ttött alltså:P.
Anledningen att det blev så tidigt med skolan idag, var för att vi skulle ha en grupp redovisning och gruppen skulle träffas lite innan skolan började.
Slutade skolan halv 4 idag och då gick jag in till kalmar stad för att träffa Ida och Fanny som gick på stan vilket va mycket trevligt. Vi hann med en snabb titt i Fannys killes lägenhet och en runda på ikea med så att det har verkligen varit full rulle hela dagen.
Idag var jag duktig och höll hårt i plånboken och fyndade bara en tröja som man lägger ut bild på i morgon, och på ikea så köpta jag lite åt mamma och även Stinas speciella lök hackare som verkar kanon:D.

I skolan är det verkligen sjukt mycket att göra så att ni i veckan så måste jag verkligen ta tag i att och försöka arbeta undan lite saker, hoppas även att våra skol böcker kommer snart som vi har beställt så att man inte hamnar efter:S.
Ne nu ska ja krypa ner för ögonen går verkligen i kors nu. Sov gott ......



Så här ser jag ut idag, blå slitna jeans från vila, Kofta från H&M ,
paljett linne från gina och håret i en hästsvanns eftersom det va en 
riktigt bad hair day idag haha.
 
           Va lika trött som jag ser ut att vara på bilden.
 
       Försöker se lite upp ut i alla fall kl 6 idag på morgonen.
 
Vill verkligen rekomendera min nya en gångs brun utan sol. Det syns
tyvär inte så bra på bilden hur brun jag blev men Loreals engångs
"handske" är verkligen kanon och värd att prova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0