Lördag


Då har man både jobbar och tränat i dag känns faktikst riktigt skönt, och nu väntar jag på att familjen ranefjord ska komma hit på middag.Föräldrarna ska partaja antar jag medans jag och carro får kolla på:D.

Allstå ja är sjukt trött på snön nu den är bar ai vägen och man kan inte köra någonstans:s helt sjukt, jag vill ha sommar och sol ju, någon annan som håller med?!!!!
Sen så saknar jag min bror sjukt mycket med, kan du inte kommer hem? Får föröska åka och hälsa på honom för det är så tråkigt när man ses så sellan:(.

Nu tror ja gästerna kommer....ha en bra kväll nu alla kanske ses ute sen vem vet....

Ikväll har jag slitna jeans och silkes topp med massa mycket till.....

   Snyggt och enkelt, får piffa upp det med ett par klackar tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0