Måndag

Tenta på onsdag och jag önskar verligen att jag hade bättre koll på allt som ska vara med än vad jag har just nu men det är bara till att fortsätta kämpa på. Är ju inte bara jag som är lite små seg Josefine lät inte heller allt för pigg nu när jag pratade med henne så att det känns ju skönt att man inte är ensam:P.

Träningen idag gick rätt bra även om jag va sjukt seg så kom man igång sen efter en stund, sen så va ju Maria där med och livade upp stämmningen lite med sitt glada humör tack Maria:D.
När jag hade tränat klart så hade ja två roliga samtal missade, det ena från min underbara kusin sova och det andra från maria och min lilla solstråle elias. Det är verkligen sjukt vad han har blivit stor nu alltså tiden går ju så fort med dom små liven. Som tur är ska ja nog få träffa dom i veckan så att man hänger med lite i hans utveckling, för jag hörde ju bara nu på telefonen hur mycket mer han kunde prata.

Här är äcen resultatet från vårt bild reklam arbete i skolan, det är en reklam bild om en perfym som heter MIJJ som ska funka till allt haha visst blev det bra?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0