måndag

Då va det en ny vecka igen och dags för skolan som består av bild föreläsning, slutar dock runt 12 idag men sen blir det grupp arbete resten av dagen. Är så sjukt trött idag med är grymt glad över att det inte är jag som kör till skolan idag för mina ögon går i kors alltså.
På onsdag är vi "lediga" men då måste ja plugga hela dagen vi ha sjukt mycket att läsa plus att det är tenta nästa vecka med roligt....I morogn fyller josefine är:D och det rä även min namsdag GRATTIS TILL OSS.!


        Hittade mina gamla skor som ja piffade upp lite.
 
                           Ser ja trött ut eller:D?
 
       Så här fick det bli idag när ja åkte till skolan,

Nu ska ja hem till josefine och göra grupp arbete och det ser ju nästan ut som ja ska på party men det är bara för at vi ska fota lite till våran reklam grej vi håller på med i skolan så idag blev det ingen skönt plugg klädsel alltså:P

 
Man blir ju nästan lite party sugen när man byter och donar såhär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0