Morgon

Inatt har jag sovit hemma hos stina vilket va mycket mysigt tack gumman:D. Stina lagade god mat som vi mös med framör tv, sen fick ja ju dela säng med henne med vilket va mysigt haha.
Nu har jag precis kommit hem igen och ska springa igen duschen SNABBT nu innan jag ska hem till isabell på grupparbete hela dagen lär det nog bli:S.
Men jag hoppas att vi är flitiga idag tjejer, är jag isabell, mariella, josefine och madde som ska göra en drama redovisning på 45 min som ska vara klar på måndag och vi har inte äns börjat:P bra planering haha.


             Kaffe i bilen är nog det bästa som finna på morgonen.
 
                       En morgon trött osminkad Julia
 
                                    Får bjuda på dom haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0