plugg

Idag har det varit en massa massa plugg och än är det inte över:/ fick som tur är ledig på söndag så då är det bara till att plugga IGEN ska ju jobba på lördag:/. Tränade cirkelfys innan idag va grymt skönt faktiskt, fick ett mms av lasse innan på min fina bil som man nu mera lånar när ja kör runt med mammas och mamma hans så fin är min lilla pärla.
kollaget på bilden gjorde jag på min bildmapp i skolan, inte för att jag är så konstenärlig men ja är rätt nöjd faktiskt:).
tack för en rolig plugg dag TJEJER.


                        Mitt kollage jag gjorde på bilden.
 
                                         Min pärla:D

Kommentarer
Postat av: Niclas

pärla... jaaaaa ;P

2010-02-07 @ 19:50:44
Postat av: Anonym

ja världens bästa bil....

2010-02-07 @ 23:15:22
URL: http://spangis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0