Plugg:D


Igår började dagen med jobb ända fram till halv 5:S efter det åkte ja till nättreby för att stina sen åkte vi hem och lagade kyckling pasta sallad som vi skulle börja kvällen med tillsammans med josefine och linda.
Vi började kvällen hemma hos mig med twister, singstar och samma roliga leker:D.
Kvällen fortsatte sedan på nivå innan jag fick traska hemmåt i kylan:S Men tack alla underbara tjejer för igår.

Är lite seg idag och man blir ju inte direkt piggare av att plugg:P Sitter hemma hos isabell med gruppen och gör vårt grupparbete som vi ska redovis i morgon, bra framförhållning vi har alltså.
Nu ska ja återgå till arbetet och hoppas på att vi snart beställer pizza:D.


              Jag, Stina och Linda inne på nivås toa:D
 
                        Så ser jag ut när jag är på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0