Skuggning

Idag så kom mina saker som jag hade beställt med posten och jag är verkligen nöjd med mitt köp speciellt väskan som va precis lagom stor och hade så mycket fack och grejer som man vill va i en väska.

På bilden i skolan har vi nu börjat med skuggningar och svart/vitt tema istället för färg, och jag är faktiskt lite impad över mig själv att jag ändå lyckades lite bra med min skugg teckning idag i skolan som ni ser på bilden här nere. Ni måste erkänna att jag är duktigt:).

I morgon har va bild föreläsning i skolan och efter det så ska vi stanna kvar och arbete med lite uppgifter i skolan så man kommer någon vart med allt. På kvällen blir det cirkelfys:D och nu är det sovdags för att det är min tur att köra till skolan i morgon:/ Sov gott


Mina saker som jag beställde hem förra veckan kom med posten idag:).
 
              Skugg teckning som jag gjorde idag i skolan.
 
                        Det bästa som finns till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0