Snön


Bild föreläsningen va väl inte den roligaste idag direkt men efter föreläsningen så stannade vi kvar och arbetade vilket kändes skönt för att vi arbeteade undan en del. Nu är jag äntligen hemma från skolan och ska snart sticka och träna intensvin gympa med Ida tror ja, ska ringa och se om jag får tag på henne.
I morgon är vi lediga så då ska ja ha sov morgon och sedan plugga en massa, för att böckerna kom idag så i morgon har  ja massa att göra:/.

Att det snöade idag med... jag börjar faktiskt bli trött på snön nu längtar sååå mycket efter sol och bad nu faktiskt. Men snön verkar ju inte direkt vilja försvinna.


       Packad, påklädd och redo för att åka till skolan.
 
     Idag har jag svart grå jeans, svart tunika och nya halsduken.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0