Snösnösnö

Nej det är inte alls deppigt att det ha kommit mera snö nära man ska ligga och köra fram och tillbaks till kalmar, nejnej det är så underbart:S.
Är inte sugen på att ligga coh köra fram och tillbaks själv idag alltså men jag får hoppas att jag inte ångrar mig sen när ja kommer hem utan att man får ut något utav dagens lektinon.
Idag ska det PLUGGAS och TRÄNAS för fullt känner jag så det är bara att låta dagen sätta igång så att den små småningom kan ta slut.

Ha en bra dag för nu ska ja ut i den härliga snön JAAAAA:D



Kommentarer
Postat av: Sofie

Så fin du är! Klart du inte ångrar en tur till kalmar... =)

Superfint väder idag ju!!!

2010-02-24 @ 16:29:47
Postat av: julia

Haha ja men disigt va det ju:P

2010-02-25 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0