Söndagsmys

Gud vad jag älskar att jobba när det både är löning och nytt blad som har kommit ut, det är ju alltid så himla lungt på jobbet då det är nästan så att man kan stå och rulla tummarna. Känner mig riktigt trött och har ont i ryggen efter denna dagen, måste införskaffa mig ett par bättre skor på jobbet än mina gamla innefotbolls skor. Är i alla fall hem kommen nu och väntar på att Sofie, MArcus och Tyra ska komma så att jag kan få lite mat och bli pigg och glad igen. Ska nog springa och frächa till mig nu lite bara för att snart så kommer dom så att de inte får en chock eller nått. Ha en trevlig kvälls middag. puss och kram
 

Trött?skabbig?sliten?raslös?hungrig?behöver en dusch? SVAR JA


Kommentarer
Postat av: Anonym

världens bästa rusta jullebulle

2010-02-28 @ 23:25:05
Postat av: julia

Ja det är tur man kan hålla i odrning på jobbet:)

2010-03-01 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0