Ut i kylan


Shit vad snö det har kommit nu inatt alltså, tur Lasse gick ut tidigt i morse och skottade bort all snö:P. Ska få låna mammas bil idag med känns ju lite tryggare än med min lilla skrutt. Efter skolan idag ska ja hälsa på hanna en runda och även spela lite på hennes gitarr så ja kan klara gitarr tentan sen. Ikväll sen så ska jag hem till Stina och John för att jag ska sova där i natt, John har ju lämnat henne nu i en vecka så att då ska ja föröska ta hand om henne lite så ikväll blir det mys  med Stina.
Ha en bra dag i kylan, nu ska ja åka till Kalmar på bild föreläsning.

 
Idag jag jag Svarta jeans och en tröja från Paris Kate and I, stövlar
        och lite smycken, tror även att pälsen får åka på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0