Valentines dag

Går dagens middag var super trevlig, blev mycket prat, skratt och wii, men nästa gång så är det dom som får vara taxi åt oss eller vad säger du carro:p.

Idag är det alla hjärtans dag, och vad har jag för planer... inga:S tråkigt när man vet att det finns så många som sitter och myser och äter god mat en dag som denna. Men jag mormor ska jag i alla fall få träffa så helt ensam blir jag inte hela dagen, sen får ja se om det dyker upp något annat,ska kolla film och vila lite nu först.

På bilden ser ni min tatuering, jag har typ glömt bort att jag har den eftersom den inte syns nu på vinter, blir väl att den syns mer sen till sommarn.





Kommentarer
Postat av: Carrrooo

Mysa är för töntar och inte för tuffa brudar som du och jag :)

Nästa gång är det vi som gör kvällen osäker.

2010-02-14 @ 12:44:06
URL: http://carolineranefjord.blogspot.com
Postat av: julle

Att det är:D du måste ju lära mig kalmar mig s¨ja kommer in is tudent livet.

2010-02-14 @ 22:05:15
URL: http://spangis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0