Bäste kusse:D

Vilken dag det har varit idag alltså, har verkligen haft fullt upp hela dagen. Jag gick till skolan ända till halv 4 idag och va inte i karlskrona föräns vid 5 tiden och då va det bara att åka direkt hem till mormor där min underbara kusin väntade. När ja kom det så står dom och lagar mat till oss tre, snacka om service alltså och inte nog med att dom lagade mat... dom hade köpt ben and jerrys med världens godaste:D.
Vi åt gott, spelade kort, kollade lets dance m.m och hade många underbara skratt under kvällen.
När vi sen skulle gå hem så kom mormor på att hon hade en päls mössa hemma som hon tyckte att jag skulle börja använda haha va kanske inte jätte fint:P?
I vilket fall så hämtade jag och sofias upp hennes kompis på knösö sen körde jag dom till hasslö och nu är jag ÄNTLIGEN  hemma. Nu är det nog dags att sova för i morgon väntas det jobb. sov gott alla.


Mössan som mormor tyckte jag skulle börja använda, vad tycker ni:D?

Bäste bilden av sofia , fick mig ett riktigt gott skratt hjärtat:D.

                      världens bästa "uppfinning"

                     Världens bästa mormor.

Bäste kusin, tack för en toppen kväll gumman. Den va full med goda
skratt, får vi snart göra om gumman. (Det kostar pengar mats).


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tycker om att läsa din blogg.

Dagens höjdpunkt. :)



Love.

2010-01-30 @ 12:07:01
Postat av: julia

och jag tycker om dig hjärtat

2010-01-31 @ 10:37:34
URL: http://spangis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0