Shopping

Det har varit en fullspäckad dag faktikst, långt samtal med alfa kassan som ja nu ska gå ur, mysig dag på stan med Ida<3 , sedan en tur med mamma på stan och maxi innan jag åkte och tränade en runda. Blev tre nya inköp idag och jag är riktigt nöjd faktikst, så härligt med lite vår nytt. Är dock lite trött på detta vädret nu alltså, man kan ju inte äns köra bil längre då ha det gått förlångt.
Sen idag så har ja gått med klackar hela dagen och det har gott kanon, sen när mamma,lasse och jag var hemma och vända innan vi skulle ut till maxi och Inter sport en runda så bytte jag till mina stövlar bara för att vara på den säkra sidan att ja inte skulle halka där ute på parkeringen, vad tror ni inte att jag gör:S? HAHA helt sjukt andra gången nu ju men Lasse fick i alla fall sig ett gott skratt.


                               Två tröjor från vila
 
Jeans leggins med slitning och mönster över knäna från vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0