Flytt till Söderåkra

Gud vilken lång skoladag det har varit idag alltså och i morgon fick vi dock lite sovmorgon men vi går till halv fem:S. Sprang på Stina idag i skolan och fick prata av mig lite om "flytten", ska ju bo hemma hos henne nästa vecka när john "lämnar" henne:D så jag kommer befinna mig i söderåkra och prova på hur livet är där,det kommer bli en härlig vecka med mycket lyx, mys och gottigheter. Idag så ringde dem från dag&natt och sa att min bh hade kommit så jag åkte och hämtade den och hittade ju givetvis en till jätte fin som hade kommit in så ja va tungen att slå till på den med:p. I vilket fall är jag riktigt nöjd med dagens köp. Ikväll blir det träning och sen hem och göra så lite som möjligt för det förtjänar jag efter denna långa dagen. Pusshej


Dagens: Stövlar från din skor med ett sko smycke som jag satte fast
             Tröja Gina
             Jeans Vila
             Smycken blandat
 
                   Mina nya BH:ar från calvin klein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0