Halka


´God morgon. Ska strax köra till kalmar och ha en heldag i skolan med bild och dans. Gud jag kom på att jag glömde berätta om min lilla händelse igår. När vi väl anlände till kalmar igår och ja skulle låsa bilen så tror ni inte att jag drar dit:S haha gud vad isabell och josse skrattade och det förstå jag för det såg nog rätt kul ut. Dock så skrapades lite upp på klacken men det har lasse fixat så att idag ska ja försöka ge mig på ett sista försök med att gå med dom på mig innan jag lägger upp dem på hyllan tills all snö är borta. Folk kan väl i alla fall skotta där folk går så man kan ha vilka skor man vill utan att slå igäl sig:S? Hoppas ja klarar denna dagen utan halka alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0