Helgen

Vilken helg alltså, i fredags va det tenta som gällde och efter det va det att åka hem till hanna och äta snitzel med pommes och byta om innan det va dags att ta bussen in till kalmar. När vi kom in gick vi upp och fixade i lokalen innan alla andra kom sen av det livat hela natten... tack ala för en toppen kvälll:). Lördagen blev det bara att sega och vila upp sig efter fredagen, och vid 18 tiden åkte ja hem till stina för att hon skulle på fest och ville låna kläder <3. Efter att jag lämnat henne på festen så åkte ja hem till mormor och åt pizza och chips med dipp va riktigt fint det. idag ha jag jobbat och sen nu är ja åter igen hos mormor och äter mat och försöker skriva klart mitt projekt arbete som ska vara klart imorgon:S så att ja får sätt fart med det nu för att i morgon ska jag vara ut i skogen hela dagen med nya klassen så det är bara att slänga på mina älskade rosa termobraller så att ja inte fryser;) Bilden blev på mig och hanna innan vi gick till harrys tror ja:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0