Min morgon

Idag vaknade jag vid 8 har verkligen sovit skit dåligt i natt och så ska man orka plugga hela dagen:S Har ju tenta igen på lördag så segt.... I vilken fall så började jag morgonen med en STOR lyxig frukost så att man håller sig mätt under pluggandet nu på morgonen. Skulle egentligen hjälp stina med att hitta färg till hennes och johns hall idag men vet inte om det blir av idag ändå, kanske lika bra det så att jag kan lägga ner mer tid på att läsa i böckerna. Nu ringer Hanna mitt i allt ihop så får ta mig ett snack med henne nu innan jag åter går till böcker.



  
                                      

                                           PLUGG





    Frukost som består av yoggi med blandade frön och nötter, surdegs
                     bulle med skinka och en stor lyxig latte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alllt bra?:D

2010-01-19 @ 14:06:58
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0