Nästan....

Då har jag letat som en idiot eller sladdarna med bara hittat den till cameran och det va ju den till mobilen jag ville ha, men men en bit på vägen i alla fall. Fick lägga upp den dagens bild från cameran nu istället och idag va det linne och kofta från gina tricot jeans från vila och stövletter från vega bond:). Har pause i pluggandet och kollar på made in sweden, får snart återgå till plugget en sista gång innan morgondagens tenta. Måste också hitta något att ha på mig i morgon kväll hittade ju inget idag på stan så jag måste verkligen leta sönder min gaderob efter något som funkar i morgon. På stan idag hittade jag dock en bh som va så fin och satt perfekt men givetvis hans inte min storlek i den färgen jag ville ha så jag fick beställa den så att förhoppningsvis så kommer den nästa vecka längtar...:D. Nej nu måste ja bli duktig igen ha en bra kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0