skolan

Då va det dags att åka till skolan igen efter två dagas "ledigt", går ända till halv 5 idag mindre roligt. Ser fram emot ikväll för då ska ja få träffa Josefin som ja har längtat efter att få träffa.
Jag har tänkt på en sak... är det fel att vara 21 och redan ha åldersnoja:S jag fasar verkligen för att bli gammal senil och inte veta vad man gör, man har ju hört såna skräck exempel som har hänr och folka som bara ligger och väntar in döden det vill ju inte jag:S. I vilket fall så är det ju några år kvar tills dess så får försöka lägga det bakom mig ett tag till. Nu måste ja köra och hämta mina små flickor pusshej:D

 

Idag har jag jeans från vila, tröja från gina och skor från vega bond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0