Sovmorgon:D

Idag tog jag sov morgon till halv 9 riktigt skönt faktikst, sen har jag tagit det lungt,mys och även pluggat lite så nu känner jag mig faktiskt lite duktig med. Nu ska ja in till staden en liten snabbis och fixa lite och i eftermiddag så blir det cirkelfys med Ida:). Idag ska jag leka kock här hemma haha jag ska ge mig på att laga egna ravioli från grunden, pastan ska ja med göra själv så vi får väl se hur detta sluta. Jag uppdaterar här om hur resutlatet blir sen. Längat tills det blir helg nu måste ja säga, fick även en rolig inbjudan till på lördag:D. Nu ska jag ut i snö kaoset. pussokram


Nya jeansen från Vila, Kofta från Vila, Linne från Gina, Stövlar från 
      Vega bond och smycken från chicy.se och Dolce gabbana.
 
        Har kommit in i en fas där ja blivit kär i stickat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0