Trött

Ligger nu i sängen helt trött och sliter i min mysdress och bara slappar, har haft sån sjuk huvudvärk hela dagen så är så himla trött kanske syns? Idag i skolan så har vi lärt oss lite att spela på en gitarr och lite om noter, och ja kan lova att jag typ förstår hälften och att mina fingrar inte riktigt vill samma sak som jag när jag försökter spela för det är ju så sjukt svårt. Nu inser jag helt plötsligt hur immpad jag är över alla som kan spela alltså. Efter skolan idag blev det en liten runda på ikea med josefine:) haha gumman vet inte hur många gånger du varit där nu (hon gör om där hemma i sovrummet lite), det roliga är att man alltid hittar något på ikea så att man kan ju alrid gå ut tomhänt där ifån ju.


                              Rosa velour set från H&M

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ååå. mystjejen nr 1. Saknar dig tusen mkt. <3

2010-01-26 @ 22:42:09
Postat av: julia

detsamma gumman, måste få träffa er snart(L)

2010-01-26 @ 22:53:08
URL: http://spangis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0