Vart är min sladd????

Får panik vet inte vart jag har lagt min sladd så att jag kan föra över mina bilder till datorn och lägga upp dem här, får panik på mig själv biland..... idag har jag i alla fall varit hos frissan och slingat+klippt håret, ska verkligen försöka hitta sladden så att jag kan lägga upp bild på resultatet. I morgon är det tenta är faktikst lite smått nervös över detta men det är bara att gå dit och göra sitt bästa och hoppas på att det går hem;). I morogn kväll är det även tenta fest kl 20.00 det ska bli mycket trevligt och jag hoppas att det är många som kommer vara där. Ne nu måste ja ut och ta lite frisk luft och sedan återgå till bäckerna och mitt sladd letande.puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0