Middag med underbarat folk, god mat och solsken!

Efter en heldag i solen med Ida så va det bara att åka hem, duscha och byta om inför en god middag på stars and strips med Ida, Josse, Andre, Andreas och Kalle. Maten va himla god tråkigt bara att min efterätt inte va lika rolig som den lät kunde ju bara äta upp en kula glass medans de andra kunde vräka i sig sina:( man man någon ska ju ha otur med det.
Just nu sitter jag och väntar på Ida som kommer nu snart, då ska vi ut och gå, äta frukost och ha en mys morgon innan vi ska ha en heldag på stranden. Idag verkar ju även vinden bara¨på vår sida så det är bara till att smörja ¨på oljan och börja pressa.


Andreas njuter i solen med en kall öl.

Kalle och andre.

Josse va där med sin mage:), gud vad jag längtar nu alltså.

Jag och tjejerna, min efterätt ser nu på bilden BLÄ!!!

Blåbärspaj som smakade bra

God glass

Grymt god kladdkaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0