SOMMAR


Änligen, äntligen så är sommaten här kan ju bara hoppas att den har kommit gör att stanna denna gången. Idag så blev det frukost ute i solen tillsammans med ida innan vi skulle göra stan en runda. Vid lucnh tiden så hämtade jag mamma på jobbet för att åka till karlshamn där vi åt sallad innan vi skulle göra stan i karlshamn:D
Blev lite fynd idag trots alla, det va inga onödiga saker jag köpte så att det känns rätt bra öven om det svider lite i plånboken ( tur mamma gick med en runda:P).
Mina skor fråm have2have kom idag med och de satt kanon bra förutom mina ballerina skor som va påtok förstora!!!! 
Någon storfotad som är intresserad???? 



LövLövLöv

Lite av dagens shopping och ett par av mina skor som kommit med posten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0